onsdag, januari 23

En skål!

Jag har upptäckt att jag har väldigt mycket för mig på sista tiden. Sådär så att allt annat viktigt kommer i skymundan. Men snart ändras det rejält. Om mindre än 2 veckor så flyttar jag och tidigare nämd livskärlek från 19 kvadrat till 70 kvadrat. Det är så oerhört svårt att få tiden att gå fort när det är så kort kvar. Med flyttkartonger och annat packat och grejer intryckta i vårt nuvarande rum har vi oerhörd liten yta att leva på vilket inte precis gör något lättare. Men snart så! Så snart! Jag längtar så mycket att jag inte vet var jag ska ta vägen.

Så nu skålar vi för att vi är lyckliga och framtiden ser ljus ut! SKÅL!

2 kommentarer:

  1. "Ni är lyckliga och framtiden ser ljus ut!" Ett av dina bästat citat någonsin :D Gillar lite extra den nya kategorin Magnus kvalificerat in i.

    SvaraRadera
  2. Jo, han passar bra in i det gänget :P

    SvaraRadera