lördag, maj 21

Jag är stressad

Det är sjukt mycket saker jag måste göra.
Jag har två stora inlämningar, ett muntligt framförande och en tenta inom två veckor.
Dessutom gör jag praktik heltid långt bort i skogen.
Jag flyttar om mindre än tre veckor
och en vecka efter det ska jag till Tofta med kyrkan.
Vilket måste planeras och fixas!

Men vet ni vad! Jag njuter ändå!
Visst... jag hinner inte träffa så mycket vänner just nu.
Och livet med fest varje helg, som det har varit sista månaderna, har lugnat ner sig lite just nu.
Men jag ha träffat en massa nya människor och jag känner att jag lär mig massor!

Ikväll stannade jag hemma. Fram till klockan 22.00 pluggade jag. Jag blev helt klar med en lite mindre uppgift och jag började på en av de större.
Jag drack två glas vin (för så länge man inte mäter i flaskor är det bra!), jag köpte en låda jordgubbar, jag åt choklad. Jag tittade på två filmer och jag filade, polerade och målade mina tånaglar och mina naglar.
Sen färgade jag ögonbrynen och ögonfransarna, vilket jag inte hunnit alls de senaste månaderna.

Imorgon ska jag plugga hela dagen, förhoppningsvis regnar det kanske, annars är det sol!

1 kommentar: