onsdag, juni 5

Att slappna av efter en termin...

Kom hem, efter en mysig lunch med min klass, satte mig i soffan. Började gå igenom uppsatsen EN SISTA GÅNG. Kompletterade det som saknades, utvecklade lite tankar... började tänka "Nej nu får det f*n vara nog". Stängde ner datorn, bestämde, nej nu är jag klar. Slappnade av i två millisekunder... och då slog det till med 200%!

Jag har de senaste dagarna känt att ännu en visdomstand är på G. Men igår! Hela munnen gjorde ont! Tog en alvedon och försökte tänka bort det. M fick mig att ta en till alvedon efter ett tag eftersom "en aldrig hjälper!".

Kände mig lullig och höll på att somna i soffan vid 20.00.
Gick och la mig, 20.30! Blev yr av att ligga ner och kände att hela huvudet spände.
Fick panik, kollade vårdupplysningen, fick ännu mer panik! Vill inte, vill inte, VILL INTE behöva åka till sjukhuset! Hatar sjukhus! (Varför alltid denna panik över lite sjukdom?)
Kollade temperaturen och försökte glömma paniken och få hjärtat att slå i normaltakt under väntan.
Ingen feber dock, PUH!

Bad om ett glas vatten, drack troget en klunk men inte mer, somnade innan flogstavrålet... Sov närmare 12 timmar och idag känns det lite bättre!

Hej sommarlov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar