lördag, juni 1

Sommarlov!!!

Idag är en sån dag. Jag känner det i benen. Vi åt frukost på balkongen, i solen. Nygräddade scones med tre olika sorters marmelad och nybryggt kaffe.

Idag vill jag ut! Jag vill göra saker, träffa folk! Springa, skutta, skratta, spela spel, hänga på en filt och bara ha det allmänt härligt! En hemmafest i ett kök, som för två år sedan. Med en trasig klädhängare, en trasig toalettstol, en hångelhörna på en fårfäll och att någon får luggen avklippt med en sliten kökssax!

Men nej, idag måste jag plugga. Ikväll kanske jag får Magnus att titta på film med mig, men mer än så lär det inte bli just nu. En vecka kvar, sen blir det bal och champagne!

Sen blir det bara ben och korta sommarklänningar!

(Världens bästa bild från förra sommaren!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar