onsdag, juni 26

En vandring mot något magiskt!

Jag är så oerhört lyckligt lottad med att bo med mannen som jag älskar. Jag är helt säker på att han är den som jag kommer att spendera resten av mitt liv med, det behöver jag inte ens fundera över!

Det finns gott om människor i mitt liv som jag brutit kontakten med av olika anledningar. Bland annat ett ex som jag inte pratar särskilt mycket om. Av flera anledningar så bröt jag helt med honom för att jag inte mådde bra av den relationen. Det är viktigt att komma ihåg det! Mycket kan man stå ut med! Självklart! En hel del måste man stå ut med, för att ge varandra utrymme och plats att växa!

Nu har jag bestämt mig för att bara omge mig med människor som respekterar mig, behandlar mig väl och som jag mår bra av. Men hade jag kunnat åka tillbaka några år i tiden och träffa mig själv i den relationen, eller i alla fall under den tiden då relationen inte längre var bra och han inte längre var en trevlig pojkvän och livskamrat, då hade jag slagit mig själv i ansiktet och skällt ut mig själv ordentligt! För vem fan står ut med ett sånt beteende!?

Som tur är så går inte det! Och som tur är så lär man sig av alla upplevelser i livet, allt gör att man växer upp och lever! Och utan den upplevelsen hade jag inte haft Magnus i mitt liv nu. Och jag hade inte vetat så självklart att vi är på väg någonstans magiskt, och att varje stund i mitt liv just nu är magisk!





1 kommentar:

  1. Vackra ni, kloka du! Säg till när vi ska börja planera bröllopet.

    SvaraRadera