måndag, februari 28

Glass-mania

Alla som känner mig vet att jag inte tycker om glass.
(Om det inte är Cornetto Jordgubb)
Jag vet, chockerande... eller hur?

Men nu har jag något märkligt att berätta. Sista månaderna har jag övat på att äta glass. Och jag har lärt mig att tycka om lite glass till pannkakor. Och kanske lite till kladdkaka ibland.
Men igår när jag var inne på ICA så köpte jag ett paket glass, bara till mig själv, bara för att jag var sugen!
Jag var sugen på glass! VICTORY!
Jaa... det är antagligen mer choklad än glass i det här paketet men det var riktigt gott!


Sias glasspaket har en egen sorts nostalgi i mitt hjärta. Vi hade alltid de hemma när jag var liten. Och farmor la alltid pannkakor i dem när man skulle på utflykt! 
Kämpa för att behålla SIAS historiska glasspaket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar