torsdag, februari 24

Ingela-la-la-la-la-la-la-la...

Apropå min vän Ingela!
Hon har blivit publicerad! Hon har skrivit en bok! Jag är imponerad!

Jag har alltid, och jag drömmer fortfarande om, att skriva en bok. Och en dag ska jag lyckas. Jag ska sätta mig ner och fokusera och skriva ner en bra historia på ett antal hundra sidor! Sådeså!

Ingelas bok!
Så INGELA om du läser det här... jag fyller år snart... en av dina böcker i present skulle göra mig överlycklig!

P.s. Ingela, min älskade vän, som är som min kusin (såklart!) jag saknar dig!

2 kommentarer:

  1. Men söta underbara fina fina vän och kusin såklart, vad söt du är! Ingen tvekan om att du kommer skriva en alldeles fantastisk bok en dag! Jag kan inte vänta dpå den dagen... :D Du fyller år snart, det är sant så sant ^^

    SAKNAR DIG

    SvaraRadera