lördag, februari 12

GLEE inspiration

Tv-serien GLEE har minst sagt tag världen med storm! 
Och personligen, så ÄLSKAR jag det! Det är lagom charmigt och lagom mycket parodi för att hållas lättsamt. Det visar en del av livet som är svårt för alla människor. Att vara ung och känna sig annorlunda.
Jag tänker arbeta med ungdomar resten av mitt liv, och har gjort det ett tag. Och en sak vill jag säga er.
ALLA känner likadant! Oavsett om du är cool, sexig, populär, utanför, töntig, pryd, söt eller bara vanlig så kommer du att känna dig annorlunda och fel!

Men gör som GLEE-ungdomarna gör, slå emot, slåss tillbaka TA INGEN SKIT!


Kläderna i tv-serien är dessutom oerhört snygga!
Kurts tröja i säsong 2 episode 4 är minst sagt något som kittlar min kreativa hjärnhalva. Funderar på en tjocktröja... eller en häftig tröja i siden...  

Glee säsong 2, episode 4

3 kommentarer: