torsdag, april 28

Idag har jag...

...tittat på

http://igossip.com/gossip/Dh_pt/1462788

0:04 Snape, på väg till Godrics hollow? Bra start!
0:06 Diademet, definitivt!
0:07 det är lily och petunia!
0:11 Jag tror att det är Harry och Lily i skogen precis innan dödscenen!
0:26 vem åker ut genom fönstret på?
0:29 varför är det en massa döda människor på Malfoy Manor??
0:33 Gringrotts!
0:39 definitivt SNAPE vid huset i Godrics Hollow!!!
0:40 fast statyerna ser INTE BRA ut!
0:49 Harry kramar en stolpe baklänges? Ok, jag fattar vad som händer, men FULT!
0:53 återigen, fula datagjorda statyer
0:55 En orm kan inte transferera sig! Eller har Neville fått flipp och attackerat den magically istället??
1:00 AAAW! :(
1:04 Tonks och Lupin! Bra scen! Behåll den!!!
1:12 WTF?! Nej tack!
1:13 Folkmassan gillar jag, det är mycket folk. Men varför springer de ifrån slottet? Vilka är det?
1:15 Snape som batman! YES!
1:17 Jäklar vilket organiserat "room of requirement"
1:23 Jag gillar att det återanvänder den snygga bron, även om de bränner den! Vad ska det symbolisera? Tidigare har det varit vägen från skogen till slottet, förbi Hagrids stuga... humm...
1:24 Människor som transfererar sig eller exploderar?
1:25 GO MOLLY!
1:31 Ful bild, fult citat,
1:33 WOW, coolt effekt!
1:35 Ginny! :(

3 kommentarer:

  1. Det här va en otroligt bra guideliner!

    SvaraRadera
  2. Jag haar oxå sett den :D lääängtaaar ;)

    SvaraRadera
  3. 0:26, Greyback åker ut genom fönstret, syns vid 0:27, men det är 99% säkert klippt, jag tror han åker ut genom ett fönster på Hogwarts utan att Voldie ens är där.
    0:29, det är dvärgar på golvet, troligtvis har de valt att ta Gringotts massmordet på Malfoy Manor istället för att behålla känslan av att Voldie är alsmäktig där.
    0:53 Massan med stayer är ju ”sten”coola! Den enskilda tyckte jag såg lite för tecknad, typ Shrek aktig ut.
    1:12, visst e de sjukt? Det kommer divideras om och om igen :p De vill verkligen ha något som faller, Dumbledores död blev också sjukt mesig. Men det är klart, de kanske fixar det i filmen som helhet.
    Jag ryser fortfarande när Ginny skriker!
    Eh.. jag delar åsikter med Mugglecast känner jag :P Det kommer bli episkt!

    SvaraRadera