torsdag, augusti 25

En kväll i mitt liv

Ikväll blev det helt oväntat en snabbvisit på SKUV. Hade absolut inga planer på detta eftersom jag var på möte i Uppsala på nationen vid 19.00. Blev dock klar ytterst snabbt och smidigt och rusade i ilfart (med bil) till Sthlm och stapplade in lagom till mitt i andakten. 

Och där står min kära vän Karin och sjunger och hela salen är fylld med folk! Jag driver inte, det var minst 60 pers. där! Och jag har suttit där när vi bara varit nio! Det gjorde mig superlycklig, en massa gamla vänner och en hel del massa nya. Kärlek till er!

Det var dessutom ytterst underhållande att se hur folk upptäckte att jag satt där längst bak, kände mig som värsta kändisen, eller i alla falla ganska omtyckt och älskad.

Bilden lite smått lånad från syster
Efter denna mysiga stund bar det av på en jäkla roadtrip runt underbara Viksjö. Upp till Lindas föräldrar för att hämta en TV, med Gurra som bärhjälp efter att cykeln slängts i baksätet på cabben. Sen vidare till Malin för att lämna av henne, sen möta upp Litens bil med Karin för att lämna henne, sen lämna Pinglan i Hummelmora och till sist hem till Gurra för att dumpa ovanstående med cykel på köpet. Till sist hem till mamma för att dricka en välförtjänt kopp te och mysa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar