fredag, augusti 5

Nästa resa går till.... Taizé!

Imorgon åker jag till Frankrike, resan går till klostret i Taizé där det anordnas en massa ungdomsaktiviteter. Jag var där när jag var 15 år gammal, året efter min konfirmation.
(Det är jag i mitten, i de asballa låga jeansen, magtröjan med strass och det korta håret!)
När jag ser på den här bilden, som in princip är den enda bilden jag har kvar från den resan blir jag rätt glad.
På bilden finns två av mina idag bästa vänner, jag har det senaste året haft kontakt med nästan hälften av alla på bilden och alla på bilden har påverkat mig och mitt liv!

Jag ser fram emot en motsvarande upplevelse den här gången.
Den här gången är vi dock ett helt annat gäng som åker. Ett grymt gäng!

Alla som bangat kommer ångra sig som faan sen säger jag bara!

2 kommentarer:

  1. So that was you running around with the "Free Hugs" sign. :D From the photo it looks like Taizé didn't change much over the years. Be blessed!

    SvaraRadera
  2. Henrik, how did you stumble on to thsi site? :P Yes that would be me, 15 years old! And, yeah it was quite like I remembered it, which was nice!

    SvaraRadera