måndag, november 21

8. Bild på din garderob


Visst var det där extremt roligt? Nej, men seriöst! Min garderob är kaos (såklart) och dessutom har jag hälften av mina kläder i vår gemensamma garderob i hallen. Så därför tänkte jag visa er lite av mina favoritkläder på bild istället. 
Och sen tänkte jag att det skulle vara tråkigt! 
Så jag tänker visa några av mina favoritklänningar istället!

 
De här två klänningarna har jag sytt själv, dessutom är de väldigt somriga!

 
2 små svarta! Den vänstra är köpt och har superfin rygg och den högra är sydd och täckt med paljetter!

 
Den här har jag köpt begagnat för 60 kronor! Den passar alltid, till allt!

Sen hittade jag två bilder till som jag bara måste visa! 

Min fina gula regnjacka!
Och min balla SEGER-mössa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar