tisdag, november 15

LISTA

1. Hur gammal är du om fem år? 27
2. Vem var den sista du träffade? Magnus
3. Hur lång är du? 168 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Film? The patriot?
5. Vem ringde du senast? Lillasyster
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? <3 - Magnus
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa (tror jag har telefonfobi egentligen)
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? När hon var här på besök för två veckor sedan
11. Vilken ögonfärg har du? Blå-grön-bruna
12. När vaknade du idag? Halv åtta
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej... eller jo?
14. Vilken är din favoritplats? Klövsjö, Taize, Tofta, Hemma hos mamma
15. Vilken plats föredrar du minst?Kräklingsbo - Gotland
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning alls, jag är 32 och har förhoppningsvis slutat plugga!
17. Vad skrämde dig som barn? Feberdrömmar, mörker, glassbilen
18. Vem fick dig att skratta senast? Magnus
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jo det är jag nog...
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar Vaio, vet inte varför men har fastnat för Vaios datorer. tycker de är lätta och bra.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan, utan täcke och kudde också för den delen.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor, eller fina skor
25. Är du social? Nästan alltid!
26. Vilken är din favoritglass? Gillar inte glass, men om jag måste välja... isglass och cornetto jordgubb
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Studera, resa, spara.
28. Tycker du om kinamat? Älskar all thaimat utom sushi
29. Tycker du om kaffe? För mycket!
30. Vad dricker du till frukost? Apelsinjuice, kaffe eller te
31. Sover du på någon särskild sida? Diagonalt över hela sängen, om det är möjligt!
32. Kan du spela poker? Inte ens lite
33. Tycker du om att mysa? Ja!
34. Är du en beroendemänniska? Jo ibland
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja
36. Vill du ha barn? Ja! Barn är det bästa jag vet!
37. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, ytterst lite spanska, kan förstå norska och danska nu.
38. Har du någonsin åkt ambulans? Nej 
39. Föredrar du havet eller en pool? Pool, jag vet, jag är knäpp
40. Vad spenderar du helst pengar på? Mat!
41. Äger du dyra smycken? En diamantring med matchande armband, men annats bara smycken med sentimentalt värde
42. Har du någon gång testat narkotika? Nej, reagerar också dåligt på medicin med morfin i
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En morot
44. Vem är den roligaste människan du känner? Jocke!
45. Välj ett ärr på din kropp? Ett i örat från operation, hoppas jag slipper ärr på knät efter olyckan för tre veckor sedan...
46. Vad har du för ringsignal? Sex and the city - signalen
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? En del, på mammas vind
48. Flirtar du mycket? Oh ja!
49. Vart togs din profilbild för din blogg? Mitt rum
50. Kan du byta olja på bilen? Jag kunde när jag tog körkort, nu skulle jag inte ens hitta rätt
51. Har du fått fortkörningsböter? Nope, men jag kanske borde fått...
52. Vilken var den senaste bok du läste? Kappan - Nikolaj Vasiljevitsch Gogol
53. Läser du dagstidningen? Aftonbladet och DN på internet, önskar mig dagstidning i julklapp
54. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, har inte råd.
55. Dansar du i bilen? Öh... njaa...
56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3 när jag kopplade in radion, har inte använt den sen dess...
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Skulle anteckna på föreläsningen, men ritade istället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar