onsdag, mars 16

Extern hårddisk

Jag har de senaste dagarna pysslat med ett ytterst litet projekt.
Jag har stickat ett fodral till min externa hårddisk. En extern hårddisk är bland det bästa man kan investera i. Min är gigantisk och rymmer gott och väl det jag behöver och mer.
Däremot är jag lite rädd att den ska bli kantstött eller sliten. Därför stickade jag ett fodral.
 

Jag stickade den med strumpstickor av gammalt restgarn och det var pyssligt och hemskt. Men gud vad fint det blev! Knappen har jag snott från en gammal kofta jag hade när jag var liten, passade perfekt tyckte jag.

5 kommentarer:

  1. Måste säga att jag beundrar din kreativitet! :)

    SvaraRadera
  2. Tack! :) funderar på att ge mig på att sticka fodral till typ Iphone, du känner ingen som har en iphone pch som kanske skulle vara intresserad?

    SvaraRadera
  3. Hmm, Jag vet inte riktigt.. Känner inte så många som har Iphone :/ Men är inte de typ galet svårt!?

    SvaraRadera
  4. hehe, nej då, när man väl kommer in i det är det ganska enkelt, kan visa dig någon gång :)

    SvaraRadera
  5. Okej, gärna! :) Jag har alltid velat lära mig att sticka. Men jag fick inte testa på syslöjden i skolan för min lärare tyckte att jag hade för dåligt tålamod (det kan ligga något i det) :P

    SvaraRadera