fredag, januari 7

Honom ska jag gifta mig med...

(Listan är lång, jag vet. Alla som hamnar på den här listan är människor som inspirerar mig och som jag genuint skulle njuta av att leva med. Att umgås med varje dag, inspireras av och reagera mot!  
Håll ögonen öppna!)

Men Per Morberg! Han är charmig, jordnära, rejäl, riktig, han kan laga mat och inspirera, han är gullig och en riktig man! Han är elak och övertygande och en fruktansvärd skådespelare som skrämt skiten ur mig i många år!

Lånade bilden lite sådär busigt från www.nojesguiden.se
Jag vet att jag tjatar. Men matlagningsprogram är min drog! Det är det bästa som finns att slötitta på. Nu kommer det Amerikanska programmet Masterchef till Sverige. Jag försökte få pojkvän att söka men han ville inte, och han anar inte vad han missar! För nu ska ju Morberg vara programledare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar