torsdag, januari 6

Inspirationstorka

Jag har under julen och ledigheten lidit av extrem inspirationstorka. Det kan beror på lathet, ensamhet eller helt enkelt på ett efterlängtat jullov. Då jag helst av allt vill inspirera och inspireras blir det därför tomt under såna perioder.
Häromdagen blev det däremot en boost efter en tripp till Myrorna i Jakobsberg.

Bokfynd: De tre musketörerna 40 kr, fantastiska bilder i färg och historia om Van Gogh, den stora inspiratören och den exceptionella Toulouse (spana in Moulin Rouge om du känner igen namnet) för 10 kr st. (Nappade även ett fint exemplar av Shakespeares "Trettondagsafton" för en guldpeng, men den lånade syster.)
En utsökt kuvertväska i Djungelbokenstil (enligt mig såklart) för 3 guldpengar som kommer användas flitigt i vår!

Jag ska försöka uppdatera med lite julklappar, men måste först använde de lite och se vilka jag faktiskt gillar/använder mest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar