onsdag, januari 19

Självständighet

Tjejer och killar som lägger ner hela sitt liv i en partner.
Självständighet fungerar bara om man som självständig människa klarar av att vara och bete sig självständigt!
Jag påstår inte att jag vet och kan allt.
Men tjejer och killar! Bestäm själva! Tänk er för!
Låt ingen annan bestämma över ert liv.
Ändra inte era planer pga någon som inte kommer finnas och påverka ditt liv för evigt!
Kan du ärligt säga att du kommer att vara med henne/honom resten av ditt liv?
Och ärligt talat, vill du det? Vill du vara med henne eller honom resten av ditt liv? Hur vet du nu hur du kommer att tycka och tänka om 20 år? Eller 10, eller 5 för den delen? Vill du låsa dig hos en person?
Jag vill inte låta negativ, men jag mår dåligt av att tänka på människor runt omkring mig som lever i en dröm!
Jag är 21! Jag vill leva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar