fredag, januari 28

Skosamling

Jag har ett stort brinnande passionerat intresse för skor, vilket alla som känner mig vet. Jag håller just nu på att packa ner skorna och tänkte dela med mig av några riktiga lyckopiller!


De här är ett par av mina drömskor. De är köpta på Skopunkten och jag har aldrig använt dem, hittills! (249 kr)

De här skorna ramlade jag på i en liten skobutik i Linköping. De är utsökta och har lagom mycket "Wizard of Oz" känsla för att fungera, klacken är rödglittrig och över tån är det fuskläder. (300 kr) Använda minst 2 ggr!

De svarta lackskorna är mitt senaste fynd. Vagabond hade utförsäljning och jag kunde inte hindra mig själv! (99 kr) Använda en gång, men jag köpte dem förra veckan!


De rosa Askungen-skorna fick jag i present av mina systrar under min värsta rosa period! De är obekväma som bara den, men de står alltid bredvid min säng! Aldrig använda!


Det blev totalt en fullpackad kartong med skor. Den ser inte organiserad ut, men det var den, i alla fall i början.(Använda MÅNGA gånger!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar