onsdag, januari 19

Musik tips från mig

Jag använder oftast Spotify när jag lyssnar på musik ensam och inte så ofta vid partytillfällen, vilket listan nedan visar. Däremot visar den en sida av mig själv som jag är väldigt stolt över.
Den kulturella, musikaliska och gammeldags Anna.


Min Top Tracks lista
Come Fly With Me - Frank Sinatra
I Wanna Be Loved By You - Marilyn Monroe &Frank Sinatra
La Vie En Rose - Edith Piaf
Green Sleeves What Child Is This - Ralph Vaughan Williams
Mikrofonkåt - September
Oboe Concerto in A Minor - Alex Klein, New Brandenburg Collegium

Det som den här listan inte visar är min passion för skräpmusik. Jag fullkomligt älskar musik som Linkin Park, Ozzy Osbourne och Paramore för att bara nämna några. Vilket inte riktigt syns här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar