måndag, januari 24

Vimplar

Jag har så mycket idéer och tankar på saker jag vill göra! Jag vill fixa och dona och göra det hemtrevligt i vår "lilla" nya lägenhet. Dessvärre blir det svårare nu eftersom vi nu hyr i andrahand fram till sommaren och lägenheten delvis, till stor del, är möblerad.
Men i juni eller i höst, när vi får vår egen lägenhet. Då ska den fyllas med gulli-gull-gulliga Anna och Linda saker! Haha, kanske mest Anna-saker eftersom jag är lite pyssligare än Linda, men jag smittar nog av mig.
Något som jag definitivt ska göra är VIMPLAR. Överallt ser jag vimplar just nu!

Underbaraclara har gjort de här underbara sakerna som inspirerar. 
Mina ska däremot vara enklare med bara en spets.

Underbaraclaras vimplar
Det är min morot just nu. Jag ska göra vimplar och hänga antingen över gardinstången eller någon annanstans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar